Verisirpale (2)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

BloodSmithereens on jatkoa Verisirpale roolipelille(2012) .Foorumipohjainen vampyyri roolipeli, jossa seikkaillaan Acementos Sundley’s kaupunki alueella.

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Pelaamisesta

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija

Pelaamisesta Empty
ViestiAihe: Pelaamisesta   Pelaamisesta EmptyKe Heinä 17, 2013 3:34 am

En oikein ymmärrä miten tätä pelataan? Missään ei lukenut siitä. Itse käsitin näin että mennään joko Länsi- tai Itäpuolelle, ja sitten jossain niiden paikassa kirjotetaan että mitä mun hyyppä tekee. Oliko näin?
Takaisin alkuun Siirry alas
Acer
Omistaja
Omistaja
Acer

Viestien lukumäärä : 156

Pelaamisesta Empty
ViestiAihe: Vs: Pelaamisesta   Pelaamisesta EmptyKe Heinä 17, 2013 4:20 am

Kyllä, tarinat kirjoitetaan minä-muodossa, kirjoitusten alkuun lisätään pelattavan hahmon nimi, tilanteissa ei " autohitata " ( eli ohjata toisten hahmoa, ilman että tästä on sovittu etukäteen: Eli ei näin: Löi toiselta tajun kankaalle, vaan näin: Yrittää lyödä toiselta tajun kankaalle. ), emme myöskään hyväksy munchausta ( Eli hahmosi on voittamaton, eikä saa iskuja. Jokaisen tulee saada iskuja joskus ellei pelissä ole toisin sovittu. )
Varsinaista tekstin pituutta ei ole määritelty, joten siitä vaan kirjoittelemaan.

Oletin kaikkien osaavan nämä foorumipelaamisen perusjutut, mutta taisinkin olla väärässä, joten lisäilen foorumiropejen yleiset tiedot infoon heti kun kerkiän.
http://bloodsmithereensrpg.omafoorumi.net
Acer
Omistaja
Omistaja
Acer

Viestien lukumäärä : 156

Pelaamisesta Empty
ViestiAihe: Vs: Pelaamisesta   Pelaamisesta EmptyKe Heinä 17, 2013 4:22 am

Seuraa ja keskusteluja voit myös hakea kyseiseltä foorumin osalta, jos et pistä kenellekkään yksityis viestiä varsinaisesta ropen aloituksesta. Hienoa kuitenkin että kysyit, jospa asia selveni sinullekkin. ^^
http://bloodsmithereensrpg.omafoorumi.net
Sponsored content

Pelaamisesta Empty
ViestiAihe: Vs: Pelaamisesta   Pelaamisesta Empty

Pelaamisesta
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Verisirpale (2) :: Info :: KysymysNurkkaus-
Siirry: